Ha unatkozunk, tervezünk
Most például egy korábbi logó felhasználásával született ez a brand. Meg mert nem bírtam leállni a kis virágok rajzolgatásával illustratorban. És akkor már jött szépen sorban minden. A millefiori virágos gyöngyök, de hát azt mégsem használhatom névként. Akkor legyen milla, ami magyarul ugye millió (így nem ezer, hanem millió virág), meg például a Kamilla név becézése (meg a Ludmilláé is, de az nem tetszett annyira). Ha már virág, akkor virágbolt. És így született meg ez, ami nekem tetszik, de szakmai körökben kapnék hideget-meleget. De a legfontosabb, amit megtanultam: a piacon nem a szakma értékítélete dönt, hanem a megrendelő. Én is futottam már bele olyanba, hogy a megrendelő nem azt választotta, ami nekem jobban tetszett, hanem, amelyik kevésbé, és nem is értettem, mi baja. Hát nem látja, hogy a másik szebb? Persze ezt nem mondtam neki, ő választ. De jó tanulópénz volt. Amúgy tavasz óta nem terveztem ilyesmit, így ezért is élveztem ezt most.





Megjegyzések